Stichting van de Sande schenkt reddingspak voor de KNRM

Op 28 december 2019 ontving het station Westkapelle van de Koninklijke Nederlandse Reddingsmaatschappij het door de Stichting Van de Sande geschonken reddingspak. Hiermee kan de KNRM weer een vrijwilliger professioneel uitrusten, zodat hij/zij in staat is onder alle omstandigheden hulp te bieden aan mensen of dieren in nood.

Foto: v.l.r. François Hulsbergen en Hugo Schorer (Stichting van de Sande), Willem Veneman (KNRM, Reddingstation Westkapelle).

Mensen redden en helpen. Snel, professioneel en kosteloos. De KNRM is al sinds 1824 een onafhankelijke professionele reddingorganisatie. Jaarlijks redden 1.300 professioneel opgeleide vrijwilligers meer dan 3.000 mensen op zee en het ruime binnenwater. Dankzij de meer dan 90.000 donateurs kan de KNRM kosteloos hulp bieden. De KNRM is een goed doel, zonder overheidssubsidie. Mensen redden en helpen. Snel, professioneel en kosteloos.

De KNRM is al sinds 1824 een onafhankelijke professionele reddingorganisatie. Jaarlijks redden 1.300 professioneel opgeleide vrijwilligers meer dan 3.000 mensen op zee en het ruime binnenwater. Dankzij de meer dan 90.000 donateurs kan de KNRM kosteloos hulp bieden. De KNRM is een goed doel, zonder overheidssubsidie. De vrijwilligers staan 24 uur per dag klaar om onder alle weersomstandigheden uit te rukken. Vanuit 45 reddingstation met 75 reddingboten.