Viering 4 mei 2021 een grote succes, mede dankzij de bijdrage van Stichting Van de Sande

Het bestuur van de Stichting Van de Sande ontving de onderstaande bedankbrief van de organisatie van de 4 mei viering 2021 in de Sint Jacobskerk in Vlissingen:

“Het is voor mij een groot plezier U te kunnen berichten dat de viering van de vierde mei in de Sint Jacobskerk dit jaar een groot succes was. De samenwerking tussen de Stichting Oorlogsjaren Vlissingen en de Stichting Klassieke Muziek Vlissingen resulteerde in een geslaagde presentatie door Frits Barend en een eveneens geslaagde presentatie door Willemien van Montfrans. Beide presentatie werden gestreamd en vonden gretig aftrek tijdens en na de uitzending. Namens de beide Stichtingen zeg ik U dank voor Uw bijdrage!

Met vriendelijke groet,
Dr Cor van Honk, Secretaris”